Новини

Advantech-DLoG повідомляє про випуск TREK-572 - ультра-компактного представника наступного покоління маршрутних бортових комп'ютерів, сумісних зі смарт-дисплеями TREK-303/306 через єдиний кабель. TREK-572 це однокристальна система (SoC) з процесором Intel® Atom ™ E3815, що працює при температурах від -30 до ~ +70 ° C  

Advantech-DLoG, провідний виробник бортового обладнання, з гордістю повідомляє про випуск TREK-572 - ультра-компактного представника наступного покоління маршрутних бортових комп'ютерів, сумісних зі смарт-дисплеями TREK-303/306 через єдиний кабель. Розроблена як рішення промислового класу для маршрутних систем, TREK-572 це однокристальна система (SoC) з процесором Intel® Atom ™ E3815, що працює при температурах від -30 до ~ +70 ° C, і сертифікована за стандартами MIL-STD-810G і 5M3 на опір удару і вібрації. Великий вибір підтримуваних радіомодулів, включаючи WLAN, WWAN (GPRS / HSDPA + / LTE), GPS, Bluetooth, і Wi-Fi, забезпечує функції відстеження і локації автомобіля, так само як і безперебійну передачу даних на центральний контрольний сервер через WWAN-роумінг (за допомогою SIM-карти). До того ж до стандартних пристроїв вводу/виводу (I/O), що включає Line-Out (лінійний вихід), Mic-In (вхід для мікрофона), 4-х провідний RS-232 (RX / TS / CTS / RTS), GigaLAN зі стандартним RJ45 коннектором, J1708, і USB 2.0-порт (Type A), розташований на задній панелі комп'ютера для зручності доступу і обслуговування, TREK-572 підтримує I/O коннектори для підключення пристроїв CAN шини і периферійних систем, таких як відеокамера або система контролю тиску в шинах (TPMS). До особливостей TREK-572 також відносяться подвійні порти CAN шини (J1939, J1708/J1587, ODB2/J15765) і підтримка різних автомобільних протоколів і стандартів (J1939, OBD-II/ISO 15765), що полегшує збір інформації з діагностики автомобіля і поведінки водія . Наявність програмованого чіпа контролю електросистеми автомобіля (VPM 2.0) надає можливість моніторингу стану бортовий електросистеми і захист від короткого замикання (ISO 7637-2/SAE J1455/SAE J1113), дозволяє використовувати програмовані функції електросистеми (вмикання і вимикання запалювання, вмикати або вимикати затримки, моніторинг заряду акумулятора), а також підтримує події які задаються для включення системи (віддалений запуск по дзвінку, G-сенсор, запуск по будильнику, дистанційний запуск з брелка). Цей функціонал дозволяє менеджерам автотранспортного підприємства здійснювати віддалене управління і коригувати налаштовувані параметри, щоб забезпечити працездатність системи в екстремальних погодних умовах і складних дорожніх ситуаціях. До того ж, TREK-572 поставляється з Mobile Resource Management Software Development Kit (MRM SDK) від Advantech, що спрощує інтеграцію програмного забезпечення, дозволяючи вашим розробникам безпосередньо взаємодіяти з вихідним кодом програми, прискорюючи час розробки та запуску нових додатків.

Ультра-компактний дизайн промислового класу забезпечує зручність встановлення

Легкий (1,15 кг) та ультра-компактний (188,9 x 63,5 x 105.9 мм), TREK-572 є самим мініатюрним з бортових комп'ютерів компанії Advantech, роблячи його зручним для встановлення у великій кількості моделей автомобілів і в обмеженому просторі. Відповідний стандартам EN60721-3 (5M3), SAE J1455, J1455, і MIL-STD-810G на опір удару/вібрації і здатний працювати в широкому діапазоні температур (-30 ... ~ +70°C), TREK-572 є економічним і надійним ультра-компактним бортовим комп'ютером, здатним витримувати роботу в екстремальних умовах, що робить його ідеальним вибором для міських, районних і обласних служб та далекомагістральних вантажоперевезень, зокрема поліції, охоронних служб, пожежних та МНС, міського транспорту та вантажотранспортних компаній. Крім того, TREK-572 можна легко поєднати з іншими продуктами TREK, наприклад зі смарт-дисплеями TREK-303/306 через єдиний кабель, забезпечуючи зручність встановлення.

Конфігуровані протоколи CAN шини для діагностики автомобіля і збору даних

TREK-572 використовує інноваційний коннектор інтерфейсу зв'язку наступного покоління, що підтримує інтерфейс J1708 з протоколом J1587 і здвоєний інтерфейс CAN шини з декількома конфігуруючими протоколами, включаючи Raw CAN, J1939, і OBD-II/ISO 15765 для забезпечення зв'язку і взаємодії між різними системами і компонентами автомобіля. Вбудований пласт інтерфейсу зв'язку (VCIL) надає інтерфейс для взаємодії операційної системи і STM32, що дозволяє одночасну роботу численних протоколів для обміну даними між платформами. TREK-572 також можна об'єднати з додатковими периферійними пристроями та складними допоміжними системами, такими як відеокамера або датчики тиску в шинах, для надання важливих повідомлень для подальшого поліпшення безпеки автомобіля.

Пакет інструментів розробника MRM SDK спрощує розробку і встановлення додаткового програмного забезпечення

Для спрощення налаштування і розширення функціоналу, TREK-572 комплектується MRM SDK від Advantech, програмним API, який надає доступ до всіх апаратних засобів і програмних модулів, таким як система розподілу ресурсів, включення / відключення функцій, цифровий контроль пристроїв вводу/виводу, контроль яскравості дисплеїв і призначення гарячих клавіш. Використовуючи MRM SDK і зразки коду, розробники системи можуть конфігурувати додатки так, щоб ті реагували на специфічні тригери подій для оптимізації та автоматизації операцій, що забезпечує підвищену продуктивність і ефективність системи. До того ж, TREK-572 сумісний зі шлюзом Intel® DK 100/300 Series для IoT (Інтернету речей), платформою, яка дозволяє компаніям використовувати можливості вбудованої в дорожнє полотно мережевої інфраструктури для безпечної і надійної передачі даних з пристроїв в хмарне сховище.

Ультра-компактний, розміром з долоню

Ключові параметри

  • Однокристальна система (SoC) з процесором Intel®Atom ™ E3815 з 2 Гб пам'яті DDR3L
  • Ультра-компактний, ергономічний дизайн
  • Може бути підключений до смарт-дисплеям TREK-303/306 через єдиний кабель
  • Інтерфейс діагностика автомобіля з парними протоколами CAN шини (J1939, OBD-II / ISO 15765) and J1708 (J1587)
  • Вбудовані модулі Wi-Fi, Bluetooth, GPS / GNSS, WWAN (LTE / HSPA +, GSM / GPRS / EDGE) (з одною SIM-картою), і WLAN
  • Інтелектуальна система управління живленням для включення / відключення / затримки запалювання, контролю подій для віддаленого запуску, моніторингу системи та функцій захисту енергосистеми
  • Широкий діапазон операційних температур (-30 ~ +70 ° C); живиться від бортової мережі 12/24 В, відповідає стандартам стійкості до вібрації / ударам MIL-STD-810G і 5M3
  • Сумісний з платформою шлюзу Intel® DK100 / 300

TREK-572 від Advantech, ультра-компактний бортовий комп'ютер наступного покоління буде доступний до замовлення з лютого 2017.

НаступнийVecow запустила робочу станцію з GEFORCE® GTX 1050