Інтернет речей: погляд у майбутнє та тенденція на розвиток

 Інтернет речей - революційний стрибок в трансформації бізнесу, оскільки сама концепція промислового інтернету може бути використана у будь-якій частині офф-лайн світу від копіювальних машин до бурових установок

Новини >> Публікації >> 14.05.2019

Термін "Інтернет речей" вже перестав бути просто модним словом в технологичній індустрії і займає з кожним днем все більш впевнене положення у планах розвитку бізнесу будь-якої величини - від дрібних фірм до промислових "монстрів".

Все більше компаній усвідомлюють що для динамічного розвитку впровадження інформаційних технологій стає вже не "екозотичним" методом підвищення прибутковості, а мінімально необхідним. Однак слід пам'ятати, що така область як IoT це складна взаємозалежна екосистема і введення тільки одних технологій недостатня міра.

Максимальна продуктивність IoT лежить на "4-х китах" впровадження:

1. Безпосередньо Інтернет речей та апаратне забезпечення.

Мінітюарізація і поява все нових більш вдосконалених датчиків і комп'ютерів, зниження їх вартості і розширення обчислювальних потужностей. Вони можуть бути розташовані практично на будь-якому пристрої або предметі, в будь-яких виробничих умовах і можуть збирати широкий спектр даних - геолокація, температура, склад речовини, вібрація, тиск і багато іншого. Можуть робити обчислення безпосередньо або передавати дані в центральний відділ обробки.

2. Створення мереж та рішеннь для найбільшої гнучкості і надійності передачі даних.

Можливість поступальних модифікацій, розширення структури мережі, стабільність і якість переданих даних дуже важлива частина безперервного і прогнозованого робочого процесу.

3. Програмний компонент і операційні системи.

Розвиток інтернету і ПК з року в рік дозволяють власникам бізнесу і рядовим користувачам розширювати свої можливості в управлінні і використанні мобільних пристроїв у всіх галузях життя і роботи, що закономірно викликає постійний попит на оновлення і розвиток операційних систем та інженерних рішень в різноманітних областях.

4. Хмарний сервіс та сервіс послуг.

Хмара є основним інструментом підтримки IoT, тому програмне забезпечення і доступність хмарних сервісів, що надаються постачальниками хмарних послуг відіграє важливу роль в загальному рішенні. А щоб об'єднати основні елементи в єдиний масив та спростити прийняття рішень для кінцевого користувача, необхідно також розвиток сфери послуг, де отримані дані будуть не просто збиратися, а піддаватися багатосторонньому аналізу, систематизації та виводу у вигляді структурованої інформації.

Звичайно, не всі підприємства готові до такої розгалуженої і різнопланової стратегії відновлення, проте прогнозована кількість підключених пристроїв до 2020 року обчислюється мільярдами одиниць, а дослідження передбачуваних глобальних витрат на IoT - від 500 мільярдів доларів і вище до 2021 року.

Як підсумок загальне сприйняття IoT залишається стабільно позитивним протягом останніх кількох років з тенденціями до зростання і ілюструє високу перспективність для бізнес-структур майбутнього.