Публікації

Інтерв'ю з Ван Ліном, директором з інтелектуальних мобільних рішень групи Service IoT, Advantech та Кунхонг Ченом, менеджером транспортного сектору групи Industrial IoT, Advantech

Протягом останніх років граничні обчислення, штучний інтелект (ШІ), 5G та LiDAR (технологія отримання та обробки інформації про віддалені об'єкти за допомогою оптичних систем) просунулися вперед у поєднанні з IoT.

Мета розумного транспорту - підвищити безпеку при одночасному підвищенні комфорту пасажирів. Переваги інтелектуального транспорту стають дедалі очевиднішими як в автомобільних, так і у залізничних транспортних системах. Відповідно до цієї тенденції Advantech використала свій великий досвід інтелектуальних перевезень для створення платформи спільної творчості у співпраці зі своїми партнерами. Це полегшує розробку більш інтелектуальних програм та інновацій для міського транспорту.

Прискорення комунікації V2X

Зв'язок "транспортний засіб з усіма" (V2X) - це передача інформації від транспортного засобу до будь-якого пристрою, який може вплинути на транспортний засіб, і навпаки. За словами Ван Ліна, директора групи інтелектуальних мобільних рішень служби IoT в Advantech, "реалізація інтелектуального транспорту включає не тільки розвиток автобусів, метро і залізниць, а й людей, навколишнє середовище та інше пов'язане обладнання. Поєднання 5G, ШІ, граничних обчислень, LiDAR та IoT є ключем до реалізації цього розвитку. Advantech та її клієнти будуть впроваджувати інтелектуальне майбутнє зв'язку V2X та отримувати з нього вигоду".

Пан Лінь пояснив, що оснащення транспортних засобів датчиками і камерами є тенденцією, що росте вже протягом деякого часу. Донедавна ці пристрої використовувалися переважно для реєстрації подорожей. Інформація, отримана за допомогою цих пристроїв, допомагала у визначенні причин аварії та відповідальності за неї. Ця тенденція змінюється з розвитком додатків для обчислень ШІ на границі. Транспортні засоби можуть отримувати та аналізувати інформацію, щоб динамічно приймати осмислені рішення під час поїздок. У майбутньому можливості 5G з високою пропускною здатністю та низькою затримкою миттєво завантажуватимуть рішення та інформацію на хмарну платформу. Ця технологія може бути використана для допомоги адміністраторам в управлінні ситуаціями в реальному часі, а також розробки різних інтелектуальних додатків.

У дорожньому транспорті граничний ШІ можна використовувати в системах попередження про зіткнення/виїзд зі смуги руху, виявлення "сліпих зон" та системи моніторингу поведінки водія.

У міських районах заборонити водіям їздити на червоне світло раніше було неможливо. Але тепер, з використанням ШІ та 5G, можна відстежувати транспортні засоби, світлофори та поведінку водіїв, щоб зменшити кількість порушень.

Грамотний розвиток залізничного транспорту "робить ставку" на безпеку та якість обслуговування

Розвиток 5G та штучного інтелекту сприяли еволюції різних інтелектуальних додатків для залізничного транспорту та призвели до збільшення потреби в оновленні системи. Кунхонг Чен, менеджер транспортного сектору групи промислового IoT компанії Advantech, зазначив, що у минулому операційні цілі метрополітену Тайбея були зосереджені на збільшенні пропускної здатності. Проте зараз ці цілі змінилися на підвищення безпеки та якості обслуговування. Розвиток інтелектуальних операцій є рушійною силою цих змін. Відповідно, метрополітен Тайбея активно займається модернізацією своїх систем, зокрема, систем руху та сигналізації. Так, оцінка електронних систем, пов'язаних з безпекою (Safety Integrity Level, SIL), була підвищена з SIL 2 до SIL 4. Аналогічно, система сигналізації та обробки даних (European Train Controlling System/ETCS) була підвищена з ETCS 2 до ETCS 4. Ці удосконалення роблять значний внесок у підвищення безпеки. Крім того, використовуючи програми штучного інтелекту та LiDAR, а також автоматичне керування поїздами, оператори можуть будувати моделі керування, орієнтовані на інтелектуальні операції.

Advantech продовжує надавати інноваційні програмно-апаратні рішення та послуги платформи на всіх етапах розробки. Пан Чен підкреслив, що спочатку компанія Advantech зосередилася на розробці систем та рішень, пов'язаних з пасажирами, включаючи CCTV (системи закритої трансляції ТБ) та інтегровані системи диспетчерського контролю. Потім фокус змістився у бік розробки рішень, пов'язаних із безпекою, таких як системи блокування, подвійні резервні платформи, рішення автоматичного керування поїздами на базі GPU та технології високошвидкісної передачі даних із поїзда на землю. Наразі Advantech використовує ШІ, LiDAR та технології бездротового зв'язку в реальному часі для створення інтелектуальних рішень для виявлення перешкод, перевірки пантографа та дистанційного моніторингу зчеплення поїздів.

Advantech об'єднує глобальних партнерів транспортної галузі

Advantech продовжить просувати інтеграцію 5G, граничного ШІ та інтелектуального транспорту. Пан Лін підкреслив, що компанія Advantech займається розробкою промислових комп'ютерів спеціально для транспорту. У майбутньому Advantech планує інтегрувати технології 5G та штучного інтелекту у свої апаратні продукти. Advantech співпрацює з виробниками датчиків, системними інтеграторами та іншими партнерами для створення готових пакетів рішень AIoT (SRP AIoT) за допомогою платформи WISE-PaaS. Щоб прискорити використання SRP AIoT у різних транспортних секторах, Advantech додатково розділила функції своїх продуктів. Компанія Advantech також розмістила ряд спільно створених продуктів I.App на сайті Marketplace, щоб дозволити системним інтеграторам, орієнтованим на предметну область, завантажувати та розгортати рішення для швидкого збирання у різних секторах.

Пан Чен додав, що Advantech вже давно є частиною глобальної екосистеми залізничного транспорту. Разом із виробниками транспортних засобів та великими міжнародними підрядниками вони спільно створюють передові продукти, починаючи зі стадії проектування. Компанія Advantech об'єдналася з ключовими партнерами у різних секторах для створення інноваційних рішень для інтелектуальних програм на залізничному транспорті.

Маючи більш ніж 30-річний досвід промислової автоматизації, Advantech планує використовувати свою платформу WISE-PaaS та глобальні ресурси, щоб зв'язати всіх партнерів у виробничому ланцюжку інтелектуальних перевезень.

Саме за об'єднанням та розвитком технологій 5G, ШІ, граничних обчислень та LiDAR стоїть майбутнє інтелектуального транспорту.

ПопереднійЩо таке граничні обчислення? Повна інструкція
НаступнийCincoze DI-1000 у гірничодобувних машинах зі штучним інтелектом