Публікації

Вступ

Останніми роками технологія автономних транспортних засобів процвітала завдяки швидкій еволюції штучного інтелекту (ШІ). Технологія штучного інтелекту швидко виходить за рамки комерційної сфери та застосовується у спеціалізованих галузях, таких як гірничодобувна промисловість, сільське господарство та військова сфера.

У гірничодобувній промисловості з її особливо небезпечними та суворими умовами автоматизація прискорилася з розвитком Індустрії 4.0. Згідно зі звітом Research and Markets Global Mining Equipment Market, очікується, що світовий ринок гірничодобувної промисловості зростатиме із середньорічним темпом зростання 5% у період з 2021 по 2025 рік і досягне 125,7 млрд доларів до 2025 року за рахунок інтелектуальних технологій, таких як робототехніка, автоматизація та датчики. Це вказує на те, що автономні кар'єрні машини є важливим вектором розвитку для гірничодобувних компаній.

Для гірничодобувних компаній впровадження автономних машин може справді підвищити продуктивність. Такі машини можуть працювати безперервно в режимі 24/7 без змін та перерв, а детальне планування маршруту може підвищити загальну ефективність використання палива та зменшити кількість помилок, пов'язаних із людським фактором. Крім того, з покращенням технологій бездротового з'єднання транспортних засобів, мережеве управління автопарком може підвищити продуктивність та ефективність керування, безпеки, зниження витрат та аналізу даних.

Клієнт – відомий виробник обладнання з багаторічним досвідом розробки та виробництва безпілотних транспортних засобів для промисловості та сільського господарства. Вони використовували вбудований комп'ютер Cincoze DI-1000 як систему управління автономною гірничодобувною машиною. DI-1000 збирає та обробляє дані датчиків, дозволяючи транспортному засобу рухатися автономно для навантаження та розвантаження руди. На додаток до своїх звичайних завдань на місці, він також передає дані про стан транспортного засобу в центр управління для віддаленого моніторингу.

Вимоги клієнта

Низьке енергоспоживання та захист живлення

Вбудовані комп'ютери, встановлені в машинах, живляться від акумулятора транспортного засобу та повинні плавно та стабільно інтегруватися з іншими електронними пристроями у транспортному засобі. Система, що вбудовується, повинна мати низьке енергоспоживання, підтримувати широкий діапазон споживаної потужності та мати захист по живленню, щоб уникнути пошкоджень від стрибків напруги при запуску автомобіля та створення перешкод іншим електричним системам.

Багаті можливості вводу/виводу та мережеве підключення

Вбудований комп'ютер – це серце автономного транспортного засобу. Він відповідає за збір та обробку даних датчиків, таких як лідар, радар, камери та GPS, а також відповідає за навігацію, керування та діагностику несправностей кар'єрного автомобіля. Також необхідно забезпечити передачу відповідних даних у хмару через 4G, а також передачу показників стану транспортного засобу для віддаленого керування парком, предиктивного обслуговування та віддаленої діагностики.

Надійні граничні обчислення

У районах з помірним кліматом зимові температури можуть опускатися нижче за нуль, а літні температури можуть наближатися до 40°C. На додаток до екстремальних погодних умов робота на нерівних дорогах шахти потребує надійного обладнання для безпечної, стабільної та ефективної роботи в суворих умовах.

Чому Cincoze?

Енергоефективність

DI-1000 – це бортове обчислювальне рішення з низьким енергоспоживанням та енергозбереженням. Він оснащений процесором Intel Core (TDP 15 Вт) і має безвентиляторну конструкцію з мідними тепловими каналами і корпусом з екструдованого алюмінію для ефективного розсіювання тепла, що дозволяє встановлювати його в невеликих просторах в автомобілі та виконувати швидкий аналіз даних датчиків за маршрутом руху. Він також підтримує широку вхідну напругу (9-48 В постійного струму) із захистом від перенапруги, електростатичного розряду та перевантаження по струму. Крім того, щоб уникнути пошкодження системи через нестабільність струму під час запуску автомобіля, унікальний модуль Cincoze CFM з функцією Power Ignition Sensing (IGN) може контролювати напругу та встановлювати час затримки вимкнення.

Багаті можливості вводу/виводу та розширення

DI-1000 включає 1x DVI-I, 1x DisplayPort, 2x GbE LAN, 6x COM, 6x USB та 8x DIO, до яких можна підключити всі датчики, камери та двигуни для збору даних та керування рухом. Завдяки ексклюзивним модулям CMI/CFM від Cincoze, DI-1000 може також додавати додаткові порти LAN, роз'єми M12 та живлення PoE. Він має два вбудовані слоти Mini PCIe для модулів 4G/LTE та GPS, що дозволяє передавати дані в хмару в режимі реального часу або здійснювати дистанційне керування з центру керування.

Міцний промисловий дизайн

DI-1000 відрізняється незмінно надійною конструкцією Cincoze і виготовлений з високоякісних промислових матеріалів, щоб надійно працювати у широкому діапазоні температур (-40 - 70°C) та витримувати сильні удари та вібрацію (50G/5G) відповідно до вимог жорстких промислових умов. DI-1000 має сертифікат E-Mark для транспортних засобів та EN 50155 (тільки EN 50121-3-2) для залізниць, що робить його чудовим вибором для бортових систем, систем керування автопарком та залізничних додатків.

DI-1100, покращена версія DI-1000, є відмінним вибором для складних програм. Він оснащений процесором Intel Core U-серії 8-го покоління (TDP 15 Вт), має компактний форм-фактор з багатим набором входів/виходів і функцій, пройшов перевірку військового обладнання США за стандартом MIL-STD-810G і підходить для таких додатків, як промислова автоматизація, складування та логістика, а також граничні обчислення.

ПопереднійРозвиток інтелектуального транспорту за допомогою штучного інтелекту, 5G та граничних обчислень
НаступнийCincoze GM-1000 забезпечує роботу автономних роботів-кур'єрів