Регулювання перехресть за допомогою машинного зору

Cincoze DI-1000 використовує машинне навчання для зменшення завантаженості доріг

Готові рішення та реалізовані проекти з використанням IOT-технологій >> Інтелектуальні транспортні системи

Регулювання перехресть за допомогою машинного зору

Вступ

Всім подобається зелене світло - ніхто не любить сидіти в пробках. Проте, окрім нудного очікування, головним недоліком пробок є неефективність транспорту, яка може завдати істотних збитків економіці та навколишньому середовищу. 

Згідно даних INRIX Global Traffic Scorecard за 2019 рік, Американський науково-дослідницький інститут транспорту оцінює загальну збитковість від транспортних заторів до 74,1 мільярда доларів на рік. Але пробки також шкідливі не тільки економіці, але й екології: споживання нафти, викиди CO2 та зміна клімату, викликані заторами на дорогах, впливають на нашу планету.

Тепер, використовуючи нові технології, інтелектуальне управління дорожнім рухом згладжує та оптимізує потік транспортних засобів, доставляючи людей та предмети  швидше, ніж будь-коли.
НДІ екологічної інженерії при європейському університеті, була поставлена ​​задача розв'язати цю проблему, коли міська комісія з перевантажень закликала покращіти управління світлофором, щоб скоротити затори та час в дорозі. Вони розробили власний алгоритм та створили новий метод управління перехрестями, що контролюються світлофорами, за допомогою машинного навчання. Їх стратегія використовує радар для виявлення, і подальшого прогнозування поведінки трафіку. Завдяки інтеграції машинного навчання, оптимізованому розкладу руху та синхронізації, скорочується кількість червоних сигналів світлофорів, коли немає зустрічного руху. Для цього додатку було потрібне вбудоване рішення для ПК  для обробки даних та підключення до периферійних пристроїв.

Вимоги замовника

Маленький, але потужний

Вбудований комп'ютер підключається до радара, збирає дані про трафік, обробляє їх, а потім передає їх в центральну диспетчерську. Щоб задовольнити вимоги придорожньої обчислювальної системи, вбудований ПК мав підтримувати велику обчислювальну потужність за умови невеликого форм-фактора, щоб його було можливо встановити в невелику придорожню шафу.

Можливість підключення до мереж та додаткові входи/виходи

Вбудований ПК мав підключатись до центру керування трафіком. Мережеве з'єднання полегшує цей зв'язок: диспетчерська аналізує вхідні дані, а вбудований ПК контролює та керує світлофором. Відповідно, необхідні локальна мережа, додаткові входи/виходи та можливість розширення за необхідності.

Робота просто неба

Система дорожнього руху знаходиться в умовах достатньо жорсткого навколишнього середовища. Тому вбудований ПК має адаптуватись до різноманітних умов експлуатації поза приміщеннями, в тому числі ударів, вібрації та широкого діапазону температур, щоб забезпечувати безперебійне обслуговування трафіку.

Чому Cincoze?

Edge DI-1000 - це високопродуктивний вбудовуваний ПК, що підтримує мобільні процесори Intel® Core™
від Core™ i3-6100U до Core™ i7-6600U та має розміри всього 203 x 142 x 66,8 мм.
Висока продуктивність та компактність роблять DI-1000 ідеальним для систем машинного зору, автомобільного та мобільного спостереження.

Декілька варіантів розширення

DI-1000 містить в собі різноманітні підключення вводу / виводу, в тому числі  DVI-I, DisplayPort, 2x LAN, 6x COM, 6x USB, 8x ізольованих оптичних DIO та дистанційний перемикач увімкнення/ вимкнення. Унікальні технології Cincoze CMI та CFM дозволяють розширити та модернізувати DI-1000 з великою кількістю входів/виходів, таких як LAN, PoE, M12 та датчиком живлення. Ці модулі розширення забезпечують простоту обслуговування та одночасно економію витрат.

Міцність 

DI-1000 успадкував свою міцну ДНК від серії Cincoze DIAMOND. Він без вентиляторів та кабелівей, працює за температури від -40 до 70℃, підтримує широкий діапазон вхідного постійного струму від 9 до 48 В постійного струму, має високу стійкість до ударів та вібрацій, а також стандартний електричний захист, а також використовує SuperCAP в якості CMOS-батареї, яка не вимагає техобслуговування. 

Покращене управління рухом успішно зменшило дорожні затори та час в дорозі, а DI-1000 допоміг системі світлофорних сигналів знизити кількість заторів на 60% в години пік.