Наступні три роки: критичний період для розвитку IoT

На першому саміті щодо спільного створення IoT Advantech, яке відбулося 1 листопада в Сучжоу, генеральний директор компанії Кейсі Лю висловив упевненість в тому, що наступні три роки виявляться вирішальними у формуванні майбутнього галузі.

Новини >> Публікації >> 06.06.2019

Зі швидким безперервним прогресом у розвитку IoT, швидко наближається світ повсюдного підключення пристроїв. На першому саміті щодо спільного створення IoT Advantech, яке відбулося 1 листопада в Сучжоу, генеральний директор компанії Кейсі Лю висловив упевненість в тому, що наступні три роки виявляться вирішальними у формуванні майбутнього галузі. Як світовий лідер в галузі інтелектуальних систем, що пропонує рішення для IoT, розумних міст і Промисловості 4.0, Advantech прагне співпрацювати зі своїми партнерами в широкому спектрі галузей промисловості для досягнення взаємовигідних результатів за допомогою інноваційної моделі спільної творчості.

Саміт з спільної творчості Advantech IoT, в якому взяли участь більше 6000 клієнтів і партнерів з 56 країн світу, тривав 2 дні і включав в себе 2 першокласних форуму, 11 тематичних форумів і 85 семінарів. На 170 стендах демонструвалися новітні додатки IoT і платформи готових рішень (SRP). З них 57 вражаючих стендів були організовані партнерами Advantech SRP і DFSI.


Китай - найбільш швидкозростаюча країна IoT

У попередньому інтерв'ю DIGITIMES генеральний директор Лю припустив, що найбільш швидко зростаючим періодом для IoT, ймовірно, буде 2019-2020 роки. На саміті співтворчості IoT в 2018 році він знову підкреслив свою переконаність в тому, що наступні три роки будуть ключовим періодом для зростання і процвітання IoT.
У зв'язку з тим, що взаємозв'язок всіх речей стала визначальною рисою світової промисловості, національні уряди активно намагаються сприяти розвитку IoT як стратегію стимулювання економічного зростання. Одним з найбільш яскравих прикладів є Китай, який в лютому 2013 року опублікував «Керівні думки Державної ради зі сприяння впорядкованого і здоровому розвитку Інтернету речей». Ця думка була заснована на «Повідомленні Державної ради про випуск середньострокового і довгострокового плану будівництва ключової національної технологічної інфраструктури» (2012-2030 роки) та «Повідомленні про друк і поширення 10 спеціальних планів дій для розвитку Інтернету речей», в якому детально описується подальше планування успішного розвитку IoT.
В останні два роки на китайському ринку IoT спостерігався бум. Згідно відповідної статистикою, річний обсяг ринку в даний час перевищує 1 трлн юанів, а сукупний річний темп зростання перевищує 25%. З виходом IoT в широкі маси прогнозується, що до 2021 року витрати на IoT-платформи на китайському ринку перемістяться на перше місце в світі. Відповідно до «Звіту про вимоги сегмента ринку і інвестиційні можливості для індустрії мобільних платежів в Китаї», опублікованому Forward Business Information Co., Ltd., згідно з оцінками, до 2020 року загальний обсяг ринку IoT в Китаї перевищить 1,8 трлн юанів.
З огляду на високу активність та інноваційний підприємницьке співтовариство, а також високий рівень державної підтримки, генеральний директор Лю підкреслив життєву важливість китайського ринку. Як електронна комерція і мобільні платежі в минулому, широко поширена думка, що Китай скоро стане найбільшим світовим ринком IoT.

Промисловий інтернет речей (IIoT)

Одна з найбільш захоплюючих галузей революції Інтернету речей стосується промислового Інтернету речей. IIoT є основною рушійною силою глибшої інтеграції IoT з великими даними, штучним інтелектом і реальною економікою. Це також основа для оцифровки, створення мереж та розвитку інтелектуального виробництва.
Під час саміту академік Хецюань Ву з Китайської академії наук виступив з промовою під назвою «Промислові технології IoT і виклики», де він висловив думку, що промисловий Інтернет речей повинен відповідати численним вимогам: висока безпека, наднадійність, широкі можливості підключення, персоналізація і сумісність з IT і OT для корпоративних додатків. Відповідно, існує необхідність розробки технологій зв'язку, обчислень і зберігання даних для підвищення рівнів оптимізації IIoT.
Ву сказав, що, хоча повна реалізація потенціалу IIoT є довгостроковим процесом, компаніям слід почати робити зусилля по цифровій трансформації - як за допомогою управлінських, так і технологічних інновацій - для вирішення проблем, що виникають в ході розробки. Завдяки безлічі нових технологій і швидко зростаючому ринку, IIoT забезпечує нову кінетичну енергію для цифрової економіки.

Усвідомлення найбільшої цінності IoT

На відміну від моделі «Інтернету речей +» минулого, в нинішню епоху Інтернету речей більше уваги приділяється поділу праці в галузі. Маючи це на увазі, генеральний директор Лю пояснив, що одним з головних пріоритетів Advantech в майбутньому є сприяння галузям в інтеграції існуючого обладнання та програмного забезпечення для створення повної промислової ланцюжка вартості.
На передовій IoT знаходиться Advantech WISEPaaS, яка працює з моменту її запуску в 2014 році. Від початкового програмного модуля IoT до безперервної інтеграції та зміцнення зв'язків з спільнотою відкритого вихідного коду платформа Advantech WISE-PaaS розвивається, щоб надавати операційні послуги хмарним платформ сьогодні, позиціонуючи себе як провідного гравця у всій екосистемі IoT. Це майбутній розвиток включає в себе новітню платформу і універсальні хмарні рішення IoT, які об'єднують постачальників обчислювальної енергії, постачальників хмарних послуг, платформи з готовими рішеннями, користувачів обладнання та виробників в єдиний ланцюжок створення цінності IoT.
Генеральний директор Лю сказав, що для повної реалізації ланцюжка створення вартості IoT - ключ до успіху полягає в повній співпраці та інтеграції постачальників платформ і галузевих експертів. При цьому можуть бути сформульовані стандартизовані і відтворювані програмні і апаратні SRP. Після цього системний інтегратор може встановлювати і обслуговувати комплексні SRP на місці в якості закінченого польового рішення, яке створює ефективний виробничий ланцюжок IoT.
Під час саміту технічний директор Advantech Аллан Янг розповів, що платформа даних IIoT прискорить розробку, впровадження та комерціалізацію промислових рішень для побудови інтегрованої екосистеми. Однак, за словами технічного директора Янга, на даному етапі постачальники рішень і раніше стикаються з проблемою високої фрагментації на промислових підприємствах, яка вимагає вертикальної експертизи та інтеграції з корпоративними робочими процесами. Проте, Advantech підтвердив свою прихильність прискоренню розробки додатків SRP IIoT в різних галузях промисловості для створення більш повного ланцюжка IoT-індустрії.
IoT стимулює експоненціальне зростання можливостей підключення пристроїв і продуктів, завдяки чому провідні технологічні гравці виходять на ринок, а галузеві ланцюжки висхідного і низхідного потоків стають все більш глибоко інтегрованими. Стоячи на новому рубежі IoT, генеральний директор Лю підкреслив важливість роботи з партнерами Advantech на кожному етапі процесу створення ланцюжка створення вартості.

Поглиблення ринку IoT

Щоб скористатися наявними можливостями для бізнесу, що надаються IoT, і поглиблюючи партнерські відносини з ключовими гравцями галузі, Advantech активно впроваджує глобальну стратегію розвитку. 26 жовтня Advantech придбала 80% акцій OMRON Nohgata, дочірньої компанії японської корпорації OMRON, для прискорення розширення послуг на місцевих мовах і ринку вбудованих систем в Японії.
У той же час Advantech підсилює маркетинг IoT і збільшує свою базу продажів в США і Європі. У надії створити потужний бренд Промисловості 4.0 на європейському ринку, Advantech недавно відкрила дві філії: один в Стокгольмі, Швеція, в 2017 році, а інший в Барселоні, Іспанія, в 2018 році. Варшава, Польща, також стала ключовим центром для розширення ділових можливостей на 24 різних ринках Східної та Центральної Європи. Виконавчий директор Advantech Чейні Хо заявив, що Advantech продовжить посилювати своє міжнародне розгортання з метою стати глобальним лідером IoT.
В Азії Advantech продовжить активно інвестувати в Китай, де в даний час приблизно 800 продажів розподілені в 50 точках по всьому Китаю. Директор Хо відзначив, що країна буде служити базою розвитку для SRP Промисловості 4.0 в майбутньому. Щоб скористатися зростаючим ринком Китаю, Advantech прагне розвивати місцевий талант у створенні бренду IoT.