Як Cincoze допомагає залізничним компаніям

Як Cincoze допомагає залізничним компаніям

Залізничні колії постійно зношуються через значну вагу потягів, які проїжджають ними кожний день - це може призвести до деформації направляючої, розхитування і дефектів кріплень. Якщо ігнорувати ці проблеми вони можуть викликати тряску в потягах та стати загрозою для пасажирів. Відповідно, колії потребують періодичного огляду й контролю для забезпечення безпеки та стабільної роботи залізничного транспорту.

Компанія з проектування залізничних систем, технічного обслуговування та виробництва машин для будівництва залізничних колій, замовила Cincoze розробку комп'ютерної системи для своєї машини з перевірки колій. Це транспортне рішення представляє собою систему візуалізації на основі машинного зору, оснащену лазерними датчиками та камерами під вагонами потягів, які дозволяють отримувати зображення геометрії колії в реальному часі.

В той час як компанія інтегрувала систему контролю, Cincoze запропонувала високопродуктивний комп'ютер зі вбудованим графічним процесором GP-3000 для обробки зображень та методів комп'ютерного зору.

Вимоги замовника

Виняткова обчислювальна потужність.

Для системи візуалізації колії на основі машинного зору потрібен комп'ютер, що відповідає за захоплення, обробку та аналіз зображень за допомогою камер з високою роздільною здатністю, тому він мав бути не тільки дуже надійним, але й мати обчислювальну потужність графічного процесора. Більш того, цей комп'ютер матиме справу з механічними вимірюваннями, налаштуваннями параметрів, звітністю, підключенням до периферійних пристроїв, таких як GPS, та навіть підключенням до диспетчерської чи хмари, виконувати глибинне навчання та алгоритм для розрахунку й запису положення дефектних ділянок, тому рішенню був потрібен високопродуктивний комп'ютер.

Масштабованість розширення

Слоти розширення PCI Express потрібні для графічних карт Nvidia та AMD і забезпечують можливість розширення для карти захоплення зображення, карти RAID, карти управління чи інших додаткових карт. Також є модульне розширення для додавання додаткових входів/виходів чи інших функцій.

Відповідність вимогам до рухомого складу

Залізничні додатки створюють додаткове навантаження на електроніку, тому для роботи в якості основного блоку обробки комп'ютер має витримувати суворі умови рухомого складу, в тому числі екстремальні температури та повторювані удари та вібрацію.

Чому Cincoze?

Високопродуктивні обчислення на CPU та GPU

Серія Cincoze GP-3000 оснащена процесором Intel® Xeon® / Core™ 9-го покоління та підтримує два модулі DDR4-2666 Гц з оперативною пам'яттю ECC (до 64 ГБ), обов'язковій для використання на сервері. Він також підтримує до двох високопродуктивних відеокарт потужністю 250 Вт та забезпечує загальний бюджет потужності системи 720 Вт. GP-3000 може стабільно працювати завдяки механізму розсіювання тепла й пилозахищеним зовнішнім інтелектуальним комплектам вентиляторів, які ефективно розсіюють тепло при 100% навантаженнях CPU та GPU в екстремальних умовах. GP-3000 - це потужний комп'ютер для штучного інтелекту, що забезпечує неперевершену обчислювальну потужність для виконання інтелектуальних навантажень.

PCIe та модульне розширення

GP-3000 має ексклюзивний модульний блок розширення GPU Expansion Box (GEB) - масштабоване рішення графічного процесора з підключенням GEB з одним чи двома графічними процесорами ззовні для можливості оновлення. В GEB можна встановити до двох повнорозмірних карт GPU високого класу (328 мм макс.) та інші карти розширення PCIe. Унікальний "регульований фіксатор GPU" призначений для надійної фіксації карт GPU будь-якого розміру та попередження їх розхитування в умовах сильної вібрації. Крім того, модулі CMI/CFM компанії Cincoze дозволяють налаштовувати додаткові входи/виходи чи інші функціональні можливості, такі як 10 GbE LAN, PoE та Power Ignition Sensing.

Надійна конструкція з промисловими сертифікатами

GP-3000 пройшов ряд суворих випробувань на відповідність галузевих стандартів, в тому числі військовий стандарт MIL-STD-810G, E-mark для автомобільного застосування та EN50155 (тільки EN 50121-3-2) для рухомого складу. Він може витримувати екстремально високі та низькі температури, удари й вібрацію, а також сильне електромагнітне випромінювання.

ПопереднійУправління сигналами в потягах: Cincoze DX-1100
НаступнийСистема зв’язку для громадського транспорту