Динамічне цифрове меню для клієнтів ресторанів

Динамічне цифрове меню для клієнтів ресторанів

Ресторанні мережі працюють у галузі, орієнтованої на задоволення потреб клієнтів. Час очікування йде в минуле, бо клієнти можуть заздалегідь використовувати екрани для перегляду сезонних пропозицій або пропозицій за розкладом, а також спеціальних акцій. Доведено, що спеціальні цифрові меню збільшують продаж більше ніж на 5 відсотків і не потребують при цьому щорічних витрат на технічне обслуговування.

Завдання

У Китаї компанія Yoshinoya - глобальна мережа ресторанів швидкого обслуговування японської мережі з більш ніж 1800 точками по всьому світу. Нова філія ресторану відрізняється новим більш різноманітним меню, простішою процедурою замовлення і новою концепцією. Привабливі цифрові вивіски встановлюються як на вітринах магазину, так і на стінах для залучення клієнтів. Цифрові меню складаються з чотирьох дисплеїв, які відтворюють режимі реального часу відео та зображення останніх страв і найсвіжіших інгредієнтів сезону. Замовник шукав гнучке рішення, що дозволяє віддаленому ІТ-відділу або команді обслуговування клієнтів оновлювати дошки меню останньої інформацією.

Рішення

Advantech пропонує не тільки апаратне забезпечення, але і рішення для управління контентом і обслуговування. В результаті наш клієнт отримує швидший вихід на ринок з нижчою сукупною вартістю володіння. Динамічне цифрове меню для клієнтів ресторанів. Максимальні цільові продажі та задоволеність клієнтів

Рішення Advantech

Міцна, надійна і безперервна робота з огляду на дизайн інтер'єру Yoshinoya, Advantech запропонував рішення DS-570, яке відрізняється компактною конструкцією, має безвентиляторне виконання, з можливістю легкої установки за дисплеями як на вітринах магазину, так і на стінах. DS-570 підтримує чотири монітори 1080 FHD одночасно, на базі процесора Intel Celeron J1900 і графічного чіпа NVIDIA GeForce GT730M. DS-570 з безвентиляторною конструкцією, знижує витрати на технічне обслуговування і забезпечує роботу 24/7. Крім того, DS-570 інтегрований з Web Access / IMM, вебпрограмне забезпечення для керування контентом, тому Yoshinoya може швидко змінювати та редагувати свої останні меню з сезонними пропозиціями і набагато швидше представляти свої акції або розраховувати знижки клієнту.

Інформація в режимі реального часу дозволяє залучити клієнтів до роботи

Інтегроване рішення Advantech для цифрового меню з програмним забезпеченням WebAccess / IMM для управління контентом забезпечує інтуїтивно зрозумілий інтерфейс, що дозволяє клієнту створювати динамічні, візуально привабливі меню для кожного місця, планувати акції та змінювати ціну або просувати обмежений час спеціальна пропозиція в режимі «drag-and-drop ». Крім того, WebAccess / IMM дозволяє клієнтам управляти 500 дисплеями меню клієнтів віддалено з центрального офісу через веб-браузер. Advantech також надає послуги підтримки клієнтів в режимі 24/7 і 5/8 з будь-яких питань, що стосуються служби, труднощів у використанні, проблеми з підключенням або відображенням інформації. Все рішення відповідало очікуванням компанії Yoshinoya. В результаті, завдяки нашим розробкам компанія Yoshinoya отримала коротший час виходу на ринок із нижчими сукупними витратами на експлуатацію, забезпечуючи своїм клієнтам ще більш ефективну середу оформлення замовлення.

ПопереднійБанкомат в EMEA: питання безпеки
НаступнийAIMB-286 з Windows10 для терміналів самообслуговування