Дистанційний моніторинг холодильного обладнання

Дистанційний моніторинг холодильного обладнання

Проблема

В роздрібній торгівлі і логістиці відповідальність за харчові відходи у випадку технічного збою часто лягає на виробника або інтегратора системи. Найбільша проблема в тому, що без дистанційного цілодобового моніторингу важко помітити маленькі проблеми, перш ніж вони нанесуть справжні збитки. Раннє виявлення зазвичай може запобігти таким втратам, але цього важко досягти, якщо холодильник знаходиться на віддаленому підприємстві тільки під керуванням співробітників. Це також зазвичай означає, що системи залишаються без нагляду в неробочий час. Тому така проста проблема, як відриті двері, може коштувати тисячі євро у вигляді зіпсованих продуктів і втрат продажів. Будь-яка невідповідність вимогам до зберігання може викликати увагу продовольчих і ветеринарних служб і мати довгостроковий вплив на бізнес.

Рішення

Щоб створити єдине автономне рішення, ми обрали шлюз TRB141 через його невеликий розмір, варіанти зручної установки і декілька входів/виходів, що дозволяють підключати датчики. Шлюз збирає дані з датчиків температури і дверей і надсилає всю інформації до внутрішньої системи моніторингу.
У випадку якихось коливань температури за межами встановлених норм, система надсилає SMS-повідомлення. Аналогічне попередження повідомляє, коли двері залишаються відкритими протягом певного часу. Якщо виникають якісь технічні перебої, систему можна перезапустити дистанційно, що економить час для технічного персоналу і вирішує більшість проблем без участі людини.
При використанні разом з системою дистанційного керування Teltonika Networks (RMS) доступно ще більше функцій і можливостей моніторингу. Системний адміністратор може перевіряти історію і журнал подій різних пристроїв, розгорнутих в декількох місцях, легко налаштовувати і додавати нові правила автоматизації й оновлювати всі шлюзи дистанційно через FOTA.

Топологія

Переваги

  • Цілодобове використання автономного керування без участі людини для вирішення маленьких проблем економить час і фінанси.
  • Негайна реакція – системи спрацьовують одразу ж у випадку якихось відхилень і реагують раніше, ніж будуть завдані серйозні збитки.
  • Масштабованість – одне рішення можна зручно використовувати і контролювати в різних торгових точках.
  • Журнали аудиту – зручний доступ до історії звітів.

Чому Teltonika Networks?

Коли справа доходить до зберігання продуктів харчування, безпека, відповідність вимогам й ефективність є головними пріоритетами. Teltonika Networks пропонує можливість автономного дистанційного керування, щоб запобігти людських помилок і зекономити час. Пропонуємо одне безшовне рішення, яке легко встановити. Немає жодних щомісячних платежів або обов’язкових підписок. Наш продукт повністю і легко налаштовується відповідно до вимог вашого бізнесу і внутрішньої системи.

ПопереднійCincoze DS-1101: ефективність сервісу з продажу квитків
НаступнийКерування цифровими вивісками в аеропорту