Бортова інформаційно-розважальна система для покращення якості поїздки

Бортова інформаційно-розважальна система для покращення якості поїздки

Вступ

Транспортна інформаційно-розважальна система (IVI) дозволяє надавати транспортній сфері різномаїття послуг та іноваційні сервіси. Залізнодорожні транспортні засоби наслідували цей приклад - тепер пасажирам, що їдуть потягами далекого прямування, більше не треба сумувати на маршруті до місця призначення.

На відміну від автомобільної промисловості, бортова інформаційно-розважальна система залізних доріг забезпечує не тільки розваги, такі як фільми, музика, електронні книги та ігри, але й відповідні повідомлення, такі як інформація про прибуття та маршрути подорожі. Це також надає операторам потягів функції внутрішнього управління, такі як аналіз використання, сукупна статистика, доставка контенту та моніторинг парку. Без потужного та повного вбудованого контролера обробка такого величезного обсягу відео та даних буде ускладнена.

Безвентиляторна система Advantech та керовані комутатори Ethernet, що призначені для залазничних додатків - це продукти, здатні обробляти великі обсяги даних в бортових інформаційно-розважальних системах та надавати послуги високошвидкісної бездротової мережі. Це високопродуктивне рішення забезпечує плавну передачу зображеннь, звуків, даних і команд управління, допомогаючи пасажирам легко орієнтуватись в інтернеті і отримувати інформацію про поїздки та безпеку, а оператори потягів можуть краще зрозуміти потреби пасажирів за допомогою статистичного аналізу.

Системні вимоги

В Польщі потяги є важливим засобом пересування для місцевих жителів, які пресуваються з міста в місто, та найбільш часто використовуваним транспортом для відвідувачів туристичних пам'яток. Щоб модернізувати вже існуючі потяги, компанія PKP Intercity S.A., оператор пасажирських потягів далекого прямування, вирішила забезпечити відтворення аудіо та відео та послуги бездротового інтернету в своїх вагонах, щоб створити невимушену та приємну обстановку поїздки, яка підвищіть якість обслуговування пасажирів і їх загальне задоволення.

Польській міжміській залізній дорозі було необхідно впровадити систему, що включає в себе набір послуг і функцій управління, таких як різноманітний аудіо- та відео-розважальний контент, інформація про потяги, реклама, бездротовий доступ в інтернет, статистика та аналіз використання мережі, розподілення смуги пропускання та керування парком. В доповнення до розробки програмного забезпечення для створення бортової інформаційно-розважальної платформи і модулей бездротової мережі, системний інтегратор, відповідальний за цей проект, мав придбати вбудовані комп'ютери та мережеві комутатори, які свідповідали специфікації EN 50155 та могли стабільно забезпечувати роботу потяга.

Вбудований комп'ютер, є ключем до загальної системи і мав відповідати наступним критеріям: робота без вентилятора, широкий температурний діапазон, проста пиленепроникна конструкція і достатньо маленькі моделі для легкої встановки під передньою чи задньою частиною кабіни вагона. Також потрібно було багато інтерфейсів розширення для додавання мобільних мереж чи модулів бездротової мережі, модулі GPS і твердотільні накопичувачі (SSD), щоб бортова інформаційно-розважальна платформа могла повністю виконувати різноманітні функції.

Огляд системи

Advantech надала два продукти: безвентиляторну систему ITA-5831 та керований комутатор Ethernet EKI-9516, щоб задовольнити потреби цього проекту в наданні бездротових мультимедійних послуг. ITA-5831, бортова інформаційно-розважальна система і модуль бездротового зв'язку, розроблений системним інтегратором і вбудований в кожен вагон, не тільки надавав мультимедійний контент, але також пропонував точку доступу Wi-Fi для доступу в Інтернет через підключений EKI-9516.

Процес роботи всієї системи був наступний: контент та інформація з центру керування приймаються ITA-5831, а потім синхронізуються один з одним через EKI-9516. Пасажири дивляться фільми, слухають музику, читають електронні книги чи грають в онлайн-ігри через онлайн-додатки за допомогою сенсорної панелі на кожному сидінні чи портативному пристрої (включаючи мобільні телефони та планшети). Інформація, пов'язана з потягом, наприклад, про маршрут прибуття, передається пасажирам через ці пристрої. Advantech надає модуль GPS для кожного потягу, щоб допомогти центру управління рухом в плануванні та управлінні парком.

Система сприймає поточне використання бездротової мережі через ITA-5831. Адміністратори можуть налаштувати пропускну здатність мережі в будь-який час, щоб забезпечити безперебійне мережеве з'єднання. ITA-5831 також записує використання інтернет- та аудіовізуального контенту пасажирами під час поїздки. Коли рейс закінчується і потяг повертається в депо, всі дані завантажуються в центр керування для статистичного аналізу, щоб оператор міг знайти нові послуги чи маркетингові рішення, що підходять для пасажирів.

ITA-5831 - це вбудований контролер, який забезпечує обробку інформації і управління моніторингом для залізничних транспортних засобів. Вбудований високопродуктивний процесор Intel та набір мікросхем дозволяють обробляти велику кількість даних. Його компактний розмір (220 х 88 х 198,8 мм) відповідає вимога проекту, щоб висота не перевищувала 90 мм. Широкий температурний діапазон (-40 ° C ~ 70 ° C) дозволяє потягам виконувати операції завантаження даних взимку, коли температура в депо падає нижче нуля.

Крім того, різноманітні інтерфейси вводу / виводу та налаштовувані сервіси відповідають функціональним потребам для різних випадків. Наприклад, для особливих вимог, встановленим постачальником системної інтеграції для цього проекту, Advantech налаштував ITA-5831, котрий від початку надав три слоти miniPCIe та дві SIM-карти, в модель з п'ятьма слотами miniPCIe, що дозволяє постачальнику довільно конфігурувати LTE модулі мобільної мережі чи модулі бездротової мережі Wi-Fi у відповідності із зоною пересування (домашня чи транснаціональна).

Крім того, ITA-5831, який підтримує звичайні жорсткі диски, твердотільні накопичувачі SSD та mSATA, може задовольнити потреби цього сховища у великій кількості аудіо- та відеовмісту. Якщо буде потрібно більше місця для зберігання, постачальник системної інтеграції може розширити його, додавши модуль ITA-EM, що є простим і зручним з одночасним контролем витрат на впровадження.

Опис проекту

  • ITA-5831: Безвентиляторна система із вбудованим процесором Intel® 6-го покоління Core™ -i, відповідає стандарту EN 50155 для використання на шині
  • EKI-9516: 16-портовий керований GbE Ethernet комутатор з роз'ємами M12 відповідає вимогам EN 50155 та захисту IP67

Системна діаграма

Висновок

Бортова інформаційно-розважальна система - це інструмент, що надає пасажирам необхідну інформацію і різноманітні послуги. Для отримання більшої користі бортоваі інформаційно-розважальна система для злізничних транспортних засобів також має забезпечувати розважальний контент з функціями моніторинга і управління. Однак оскільки необхідно обробляти і відображати великий обсяг інформації - потужна і гнучка апаратна платформа стає ключем до забезпечення клієнтам високоякісного аудіовізуального задоволення та високошвидкісної бездротової передачі.

ITA-5831, який пропонує високу продуктивність, багато конфігурацій вводу / виводу, просте розширення і відповідність стандарту EN 50155, достатньо потужний, щоб обробляти велику кількість інформації для бортових інформаційно-розважальних систем. Індивідуальний сервіс також дозволяє цьому вбудованому бортовому комп'ютеру вдовольняти потреби різноманітних сценаріїв інтеграції для постачальників системної інтеграції. За допомогою керованого комутатора Ethernet він може поєднувати точки доступу бездротової мережі з контент-серверами.

Завдяки своїм всеосяжним перевагам ITA-5831 був прийнятий 25 потягами на першому етапі польського проекту міжміських залізних доріг. В майбутньому усі потяги, які використовує ця залазнична компанія, будуть поступово впроваджувати рішення, що забезпечує пасажирам високошвидкісну смугу пропускання бездротвої мережі і потокове мультимедіа, що дозволяє операторам потягів отримувати відповідну інформацію для моніторинга та управління парком машин, а також отримувати інформацію про потреби клієнтів, створювати більше послуг, які задовольняють пасажирів і підвищують конкурентосдатність на ринку.

ПопереднійВіддалений моніторинг в бостонській системі метро
НаступнийВимоги NEMA TS2 щодо додатків